.....ιlιlιlι... اصحابنا .....ιlιlιlι...
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

.....ιlιlιlι... اصحابنا .....ιlιlιlι...

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامده جدا, هاتموتو من الضحك

كاتب الموضوعرسالة
هشام

مزاجى : 0

نكت جامده جدا, هاتموتو من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده جدا, هاتموتو من الضحك   نكت جامده جدا, هاتموتو من الضحك Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 24, 2008 11:49 am

واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا

_واحد قابل صاحبه قاله بقي يا راجل اشوفك امبارح انت و المدام في البلكونة و متسلمش عليا؟ قال له لا و الله مش انا

_محشش .... سألوه ايه اصعب حاجة في الدنيا ؟؟ قالهم : اني أحدد السكسوكة وانا بآكل لبانة

_واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟

_واحد اخنف واقع فى بئر مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه ، قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك

_مرة واحد سكران قابل واحد سودانى لابس جلابية بيضا قال انا اول مرة اشوف تلاجه موتورها فوق

_مرة ديك وفرخة ماشيين جمب محل شاورما ام الديك قال للفرخة شوفتى جزاء الى مبتسمعش كلام جوزها

_اتنين مساطيل بيحششوا فوق السطح وجنبهم ديك لما صحا الديك الصبح ادن وقال كوكايين كوكايين

_مات احد الاغبياء البخلاء وترك وصيته ، فلما فتحها اهله قراوا فيها ما يلي:يجب ان ادفن عموديا،وهذا غلاء سعر الارض

نكت جامده جدا, هاتموتو من الضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصرياً بوسترات ألبوم لطيفه [ فى الكام يوم اللى فاتوا ] 2008 جامده